سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید محتوا متنی در آموزش سئو

چگونه در صفحه نتایج گوگل شماره یک شویم؟

برای اینکه در صفحه نتایج جستجوی گوگل رتبه یک شوید، باید سه مرحله را به صورت هدفمند و کاملا حرفه ای انجام دهید و آنها را به صورت حضوری انجام دهید.

 

فنی بنابراین

سئو در صفحه

سئوی خارج از صفحه

بقیه این صفحه هر سه مورد را به طور کامل پوشش می دهد.

 

SEO Technical چیست؟ چه چیزی را شامل می شود؟

این به تمام اقدامات انجام شده برای تسهیل اسکرول موتورهای جستجو و خزنده ها در سایت شما اشاره دارد. این بخش توسعه دهندگان و کدنویسان سایت را که باید آنها را دنبال کنند، توضیح می دهد. البته همه سئوکاران باید اطلاعات لازم را در مورد هر قسمت داشته باشند تا بتوانند با تیم توسعه سایت در ارتباط باشند و مشکلی نداشته باشند. در ادامه در مورد تکنولوژی سئو صحبت خواهیم کرد.

 

سئو و مزایای آن

سئو و مزایای آن

 

بسیاری از سایت ها با تمام الزامات ایجاد محتوا و لینک سازی مطابقت دارند، اما هنوز توسط گوگل تایید نشده و در بین رقبا رتبه بندی می شوند. یکی از مهم ترین عواملی که در این موارد نیاز به تحلیل دارد سئو فنی است.

 

به طور کلی، سئوی فنی، زمینه سازی برای نتیجه گرفتن از سئو داخلی و خارجی است. سئو با مسائل فنی سایت، کد برنامه نویسی، ربات ها و مشکلات رایج موتورهای جستجو سروکار دارد.

 

امروزه سرعت سایت یکی از مهم ترین عوامل کسب رتبه از گوگل است و برای کسب رتبه باید قوانین و استانداردهای فناوری سئو را رعایت کنید. بنابراین دوره های آموزش سئو از 0 تا 100 با این مباحث آشنا خواهند شد.

 

سرعت سایت خود را افزایش دهید

سرعت سایت خود را افزایش دهید

 

سرعت وب سایت بدون شک یکی از مهم ترین مسائل در حال حاضر است، اگر مهم ترین موضوع در فضای سئو نیست.

 

آمازون اعلام کرده است که به ازای هر 100 میلی ثانیه بارگذاری یک سایت، فروش فروشگاه 1 درصد کاهش می یابد. حتما بارها پیش آمده که برای خواندن مقاله ها، تب های مختلف مرورگر را بخوانید یا محتوای سایت هایی که سریعتر بارگذاری می شوند را بخوانید.

 

بنابراین سایت های کند نه تنها می توانند رتبه شما را در گوگل نوسان کنند، بلکه کاربران شما را نیز کاهش می دهند.

 

بهینه سازی کد سایت

بهینه سازی کد سایت

 

کد سایت یکی از مهمترین مسائل برای افزایش سرعت سایت شماست. موتورهای جستجوگر گوگل با کدهایی که می نویسید به سایت شما امتیاز می دهند و اگر این کدها نامنظم و بی کیفیت باشند قطعا با مشکلات مختلفی روبرو خواهید شد که مهمترین آنها نادیده گرفته شده توسط گوگل.

 

همچنین اگر سایت شما کد زیادی داشته باشد، مسلماً برای خواندن خزنده های گوگل به زمان بیشتری نیاز دارد که می تواند سرعت سایت شما را کاهش دهد و البته رتبه سایت گوگل شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به دنبال

 

اما اگر برنامه نویسی سایت را نمی دانید و سایت شما وردپرس است، می توانید از افزونه های مختلفی برای بهینه سازی کد سایت و بهبود سئوی سایت خود استفاده کنید.

 

به طور کلی مبحث بهینه سازی کد یکی از مهمترین مباحث آموزش سئو 0-100 می باشد.

 

از کش یا Gzip استفاده کنید

نحوه استفاده از کش یا gzip را بیاموزید

 

این همچنین می تواند برای کاهش اندازه صفحه سایت خود با استفاده از Gzip انجام شود. در حالت عادی زمانی که کاربر سایتی را باز می کند، درخواست اطلاعات به سرور ارسال می شود و پس از دریافت درخواست توسط سرور، Gzip این اطلاعات را کاهش می دهد و فایل سایت شروع به بارگذاری می کند. صفحه کاربر سریعتر بارگذاری می شود.

 

فشرده سازی فایل های CSS و JS

آموزش سئو و بهبود سرعت سایت

 

یکی از مهم ترین کارهایی که برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت باید با سئو انجام دهید فشرده سازی فایل های css و js است. سایت ها معمولاً دارای تعداد زیادی فایل css و جاوا اسکریپت هستند که سرعت بارگذاری صفحه را کاهش می دهند.

 

بنابراین برای سرعت بخشیدن به بارگذاری صفحه باید این فایل ها به طور کامل فشرده شده و به فایل های css و js تبدیل شوند. این یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای افزایش سرعت سایت خود با آموزش سئو انجام دهید.

 

بهینه سازی فایل Robots.txt

آموزش سئو و بحث فایل robots.txt

 

خزنده های گوگل روبات هایی هستند که سایت ها را می خزند و اطلاعات را استخراج می کنند. به طور کلی، این خزنده ها با هر بار بازدید از سایت، مقدار مشخصی از اطلاعات سایت را تجزیه و تحلیل می کنند.

 

بنابراین برای اینکه اطلاعات مهم تری در اختیار شما قرار دهیم، توصیه می کنیم به خزنده اطلاع دهید که چه محتوایی در سایت شما نمایش داده می شود.

 

به این ترتیب مطالب مهم به سرعت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. برای تعیین مسیر خزنده گوگل باید از فایل Robots.txt استفاده کنید.

 

یک نقشه سایت ایجاد کنید

ایجاد نقشه سایت و تاثیر آن بر سئو

 

بسیاری از سایت ها این مشکل را دارند که محتوای آنها در صفحات گوگل منتشر می شود یا ایندکس نمی شود. در نتیجه زمان زیادی طول می کشد تا محتوا در نتایج جستجوی گوگل برای کاربران ظاهر شود.

 

با این حال، موتورهای جستجوگر گوگل با نقشه سایت، ارتباط با سایت شما را آسان تر می کنند و ارزیابی و تحلیل محتوای سایت شما را آسان می کنند. توجه به نقشه برداری یکی از مهم ترین مفاهیمی است که باید در یک دوره آموزشی جامع سئو به آن بپردازید.

 

اگر سایت وردپرسی دارید، ایجاد نقشه سایت کار سختی نیست و تنها با نصب قالب yoastseo قابل انجام است.

 

از داده های ساخت یافته استفاده کنید

استفاده از ساختارهای داده

 

داده های ساختاریافته داده های ساختاری هستند که به موتورهای جستجوی گوگل کمک می کند تا محتوای سایت شما را بهتر درک کرده و دستکاری کنند.

 

به یک معنا، می توانید از داده های ساختاریافته برای طراحی محتوای سایت خود در قالبی که با استانداردهای گوگل مطابقت دارد، استفاده کنید.

 

طراحی صفحه بر اساس استانداردهای داده های ساخت یافته تاثیر بسزایی در بهبود رتبه سایت دارد و می توان آن را یکی از مهم ترین فاکتورهای سئو معرفی کرد.

 

سایت واکنش گرا

سایت واکنش گرا

 

ریسپانسیو بودن سایت به این معنی است که سایت شما برای تمامی دستگاه های موجود مانند لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه طراحی شده است، بنابراین محدودیتی برای دسترسی کاربران به سایت شما وجود ندارد.در سال‌های اخیر، اکثر مردم سایت را از طریق تلفن همراه خود دنبال می‌کنند و به یک معنا، کاربران تلفن همراه بسیار بیشتر از افرادی هستند که سایت را با لپ‌تاپ یا رایانه باز می‌کنند.

 

بنابراین توصیه می شود به طراحی رابط کاربری تلفن همراه توجه بیشتری داشته باشید. به این ترتیب، کاربران می توانند مدت بیشتری در سایت بمانند و رتبه خود را در گوگل بهبود بخشند.

 

سئو در صفحه

آموزش سئو داخلی

 

در مورد انتشار بهترین و جالب ترین مطالب در سایت خود بدون اینکه کسی آن را ببیند چه احساسی دارید؟ ناامیدی و خستگی ناشی از کار بیهوده تنها نتیجه انتشار مطالب بدون بازدید است.

 

سئوی داخلی چیزی است که بعد از مدتی با رهایی از ناامیدی و افزایش ترافیک باعث خوشحالی شما می شود. هر کاری که در سایت خود برای جذب بیننده انجام می دهید به سئو داخلی مربوط می شود. ارسال پست های جالب و جذاب، لینک های مختلف که به صفحات سایت شما لینک می دهند و ... یکی از کارهایی است که می توانید برای سئو داخلی انجام دهید. به طور کلی، هر چه بهتر به آموزش سئو داخلی تسلط داشته باشید، خزنده های گوگل بیشتر به شما نگاه می کنند و توجه بیشتری به شما می کنند. چی بهتر از این؟

 

عنوان و عنوان صفحه (Meta Tilte)

عناوین سئو و تاثیر آنها بر سئو

 

عنوان صفحه در سئوی داخلی بسیار مهم است. همچنین عنوان خوب و مناسب کسب و کار شما در جذب مخاطب موثر است.

 

پس از جستجوی یک عبارت در گوگل، کاربران با متن آبی پررنگ مواجه می شوند، بنابراین بهتر است کلمه کلیدی اصلی را در عنوان صفحه قرار دهید. این متن آبی عنوان صفحه است.

 

در اینجا چند نکته برای جذاب کردن عنوان شما وجود دارد. به عنوان مثال، از اعداد استفاده کنید یا کلمات کلیدی را در ابتدای عنوان قرار دهید. به طور کلی راه حل های زیادی برای این مشکل وجود دارد. در سایر آموزش های seoedu به این موضوع پرداخته خواهد شد.

 

توضیح و توضیح متا (تبیین متا)

توضیحات متا

 

هنگامی که جستجوی گوگل را انجام می دهید، توضیحات و توضیحات متا در زیر هدر ظاهر می شود که به رنگ آبی پررنگ ظاهر می شود.

 

حتما قبل از ورود به سایت و دریافت خلاصه ای از محتوای آن، به این فکر افتاده اید که توضیحات متا را بخوانید. هرچه توضیحات واضح تر و تم کلی صفحه بهتر باشد، احتمال باز شدن صفحه بیشتر می شود.

 

با نوشتن متای خوب و جذاب، CTR سایت شما هر روز بهتر و بهتر می شود. بنابراین یکی از مهمترین مباحث آموزش سئو از 0 تا 100 توجه به توضیحات متا می باشد.

 

صفحه و آدرس اینترنتی

آدرس صفحه

 

برخی از سایت ها به URL یک صفحه نام عجیبی می دهند، اما ممکن است آن را به خاطر بسپارید. اما در مقابل، سایت‌هایی هستند که آدرس‌های اینترنتی می‌توانند محتوای یک صفحه را به راحتی حدس بزنند، در حالی که این URL بهتر و راحت‌تر در ذهن ما باقی می‌ماند.

 

سرفصل

سرفصل ها و عناوین سئو

 

استفاده از عنوان و سربرگ دو مزیت عمده برای محتوای سایت دارد. اولاً، اهمیت بخش‌های مختلف محتوا توسط موتورهای جستجو از طریق واگذاری قابل درک است.

 

دومین مزیت استفاده از تیترها این است که می توانید ساختاری منسجم و منظم برای محتوای پست های خود ایجاد کنید.

 

استفاده استاندارد از تگ های عنوان در محتوا، ارتباط کاربران با متن را آسان تر می کند.

 

این نوع تگ برای عنوان و عنوان صفحه استفاده می شود. تگ های عنوان به ترتیب زیر به شش دسته تقسیم می شوند:

 

H1

H2

H3

H4

H5

H6

هر عنوان در صفحه سایت شما حاوی یکی از این شش مورد است.

 

H1 برای مهم ترین و مهم ترین موضوعات صفحه استفاده می شود، بنابراین برای عنوان صفحه بیشتر از آن استفاده می کنیم. به طور کلی برای مهمترین موضوعات از H1 و برای کم اهمیت ترین سرفصل ها از تگ های H6 استفاده می شود.

 

به عنوان مثال، بخش نتیجه گیری محتوا معمولاً بین تگ های H4 و H6 قرار می گیرد.

 

کلمات کلیدی و پرس و جو

کلمات کلیدی و نقش آنها در سئو

 

اگر تمام کارهای سئو داخلی را انجام داده اید، اما کلمات کلیدی را برای محتوای سایت خود مشخص نکرده اید، تقریبا هیچ کاری انجام نمی دهید. کلمات کلیدی یکی از موضوعات مهم و اساسی در آموزش مقدماتی تا پیشرفته سئو هستند و بیش از هر چیز باید به آن توجه کرد.

 

بسته به محتوای سایت خود، باید از ابزارهای مختلفی برای یافتن کلمه ای که کاربران شما بیشتر در گوگل جستجو می کنند، استفاده کنید.

 

اکثر کلمات و عباراتی که کاربران در گوگل جستجو می کنند، تعیین کننده کلمات کلیدی سایت شما هستند.

 

هنگامی که فهرستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید، بر اساس نیاز خود محتوا تولید کنید و برای شروع به جذب افراد به سایت خود برای خواندن این مقالات وقت بگذارید.

 

برای اطلاعات بیشتر و محتوای سئو مرتبط با سایت خود، به مقاله آموزش سئوی محتوا ما مراجعه کنید. این محتوا به طور خاص به موضوع سئوی محتوا می پردازد.

 

تکنولوژی حرفه ای برای بهبود سئو داخلی

روش بهبود سئو داخلی

 

توجه به برخی نکات و پیاده سازی آنها در جهت بهبود سئوی داخلی سایت کارایی ندارد. همه قطعا از این تکنیک ها برای بهبود سایت خود استفاده می کنند. بنابراین انجام این کارها فقط شما را از رقابت با سایر رقبا باز نمی دارد.

 

اما اکنون زمان سبقت گرفتن است. به طور کلی ترفندها و تکنیک های مختلفی برای سئو داخلی و خارجی وجود دارد که می توانید از آنها برای بهبود سئو استفاده کنید. با این حال، این تکنیک ها بسیار گسترده و بی پایان هستند. بیشتر این نکات را باید به صورت تجربی و آزمون و خطا به دست آورد.

 

با این حال، برخی از این تکنیک ها قبلا امتحان شده اند و می توان از آنها برای بهبود سئو استفاده کرد.

 

کلمات کلیدی در ابتدای عنوان

در ابتدای عنوان یک کلمه کلیدی وجود دارد

 

هنگامی که یک خزنده گوگل وارد سایت شما می شود، ابتدا به دنبال مهم ترین قسمت های سایت شما می گردد. عناوین سایت و سایر عناوین مهمترین بخش صفحه هستند.

 

بنابراین خزنده های گوگل ابتدا به دنبال آن ها می گردند و اگر در ابتدای عنوان به کلمه کلیدی برخورد کنند، آن را یک سکه مثبت برای سایت شما می دانند.همچنین افزودن کلمات کلیدی به ابتدای عنوان برای کاربرانی که خواهان دسترسی سریع به محتوای مورد نیاز خود هستند بسیار مهم است. این باعث بهبود CTR سایت شما می شود. به طور کلی استفاده از عناوین یکی از مسائل پیچیده آموزش سئو است که مقالات مفصلی در مورد SEOEDU دارد.

 

چگالی کلمات کلیدی

چگالی کلمات کلیدی

 

وقتی به کلمات کلیدی در صفحه خود فکر می کنید، گوگل باید بداند که آیا محتوایی که می نویسید با کلمات کلیدی مرتبط است یا خیر.

 

برای درک این موضوع، گوگل شروع به شمارش کلمات کلیدی در متن می کند و اگر آن عدد استاندارد باشد، تکرار می کنم که استاندارد بوده و رتبه خوبی به آن می دهد.

 

ارزش استاندارد به چه معناست؟ استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می تواند کیفیت محتوای شما را کاهش دهد، اما گوگل از این موضوع آگاه است بنابراین شما نمی توانید از آن برای فریب گوگل استفاده بیش از حد کنید.

 

استفاده کم از کلمات کلیدی به گوگل می گوید که محتوای سایت شما با کلمات کلیدی شما مرتبط نیست و به شما نمره منفی می دهد. بنابراین تا حد امکان از کلمات کلیدی در مطالب خود استفاده کنید و در استفاده از آنها خسیس و زیاده خواهی نکنید!

 

کلمات کلیدی URL

کلمات کلیدی URL صفحه

 

استفاده از کلمات کلیدی در URL ها یکی از مواردی است که می توانید برای بهبود سئو از آن استفاده کنید.

 

این روش برای سئو کار می کند و به احتمال زیاد به صفحه اول گوگل می رسد.

 

به طور کلی، تولید محتوای با کیفیت بالاتر مهم است، اما اگر می توانید کلمات کلیدی را در URL های خود قرار دهید، این کار را انجام دهید.

 

سرفصل گوگل LSI و کلمات Sajest

حرف های Lsi

 

همانطور که قبلا ذکر شد، استفاده مکرر از کلمات کلیدی باعث کاهش ارزش و کیفیت محتوای شما می شود. این از نظر کاربر یا از نظر گوگل مناسب نیست. چگونه محتوای خود را سازنده تر کنیم؟

 

کلمه lsi می تواند به نوعی با یک کلمه کلیدی مترادف باشد.

 

می توانید از این کلمات به جای تکرار همیشه در متن استفاده کنید.

 

به طور کلی وجود کلمه lsi ارزش محتوای شما را برای گوگل افزایش می دهد که در نتیجه رتبه سایت شما را بالا می برد. به طور کلی آموزش سئو ابزارهای متنوعی برای یافتن مترادف ها دارد اما بهترین ابزار پیشنهادات یا پیشنهادات گوگل است.

 

برای یافتن کلمه lsi، کلمه کلیدی اصلی را در گوگل جستجو کنید. در پایین صفحه 10 کلمه کلیدی مرتبط با صفحه وجود دارد که می توانید از آنها برای غنی سازی محتوای خود استفاده کنید.

 

سئوی خارج از صفحه

آموزش سئو خارجی و سئو

 

برای ارزیابی اعتبار و ارزش یک فرد، به آنچه اطرافیان او در مورد رجب می گویند توجه می کنیم.

 

گوگل همچنین در تلاش است تا اعتبار سایت های شبیه انسان را درک کند. گوگل می خزد تا ببیند سایت های دیگر در مورد سایت شما چه می گویند و بر اساس آن، رتبه شما را در صفحات گوگل بهبود می بخشد یا بدتر می کند. با سئوی خارجی چه کنیم؟

 

تمام تلاش ما این است که با استفاده از روش های مختلف سئوی خارجی مانند لینک ها، نظرات و غیره، ارزش و اعتبار سایت خود را در سایت های دیگر ایجاد کنیم.

 

لینک خارجی چیست؟

لینک خارجی چیست؟

 

از لینک های خارجی نیز می توان برای هدایت کاربران از سایت های دیگر به سایت شما استفاده کرد تا مخاطبان شما را افزایش دهد.

 

به طور کلی، با ایجاد یک لینک خارجی، باید لینک را تا حد امکان متفاوت در صفحه سایت خود قرار دهید تا خزنده های گوگل راحت تر ما را پیدا و شناسایی کنند.

 

بهترین زمان برای سئو خارجی و لینک های خارجی

بهترین زمان برای ساخت لینک

 

زمان شروع سئو داخلی مشخص است. وقتی طراحی سایت خود را تمام کردید، باید سئوی داخلی را شروع کنید.

 

با این حال، سئو خارجی استراتژی های متفاوتی دارد. به طور کلی برای اینکه بتوانید از سئوی خارجی مخاطبان و کاربران زیادی پیدا کنید، ابتدا باید سئو داخلی را به سطح مورد نظر برسانید. این سایت همچنین دارای محتوای پرباری است.

 

البته برخی افراد همزمان با سئوی داخلی سئوی خارجی را تبلیغ می کنند و از نام برند در صفحه اصلی شروع می کنند و لینک های خارجی ایجاد می کنند.

 

برای این کار به یک صفحه اصلی خوب و سازنده نیاز دارید. با این حال، به طور کلی، برای آموزش مقدماتی تا پیشرفته سئو، معمولاً ایده خوبی است که از ماه دوم شروع به ساخت لینک های خارجی کنید.

 

مزایای لینک های خارجی و نکات کلیدی آنها

مزایای لینک های خارجی

 

راه های زیادی برای انجام سئو خارجی وجود دارد، اما هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

 

بنابراین در آموزش سئو 0-100 باید با نقاط قوت و ضعف این روش ها آشنا باشید تا آسیبی به سایت شما وارد نشود. به طور کلی، شما می توانید از مزایای سئو خارجی برای کسب رتبه خوب از گوگل استفاده کنید.

 

برای درک تمام مزایای سئو خارجی باید به نکات مختلفی توجه کرد. مهمترین نکات در زیر نشان داده شده است.

 

محتوای سایت شما باید از نظر کیفیت و سئو بهترین استاندارد ممکن باشد تا با لینک دادن به این محتوا، کاربران و خزنده های گوگل را جذب کنید.

انتشار مقالات با کیفیت و استاندارد در سایت های خبری معروف. به این روش گزارش تبلیغاتی می گویند.

محتوا باید کاملا منحصر به فرد باشد و همچنین باید هنگام تولید محتوا برای جذب کاربران خلاقیت داشته باشد.

استفاده مناسب و اصولی از شبکه های اجتماعی

چه زمانی…

آموزش سئو: از شبکه های اجتماعی برای بهبود رتبه سایت خود استفاده کنید

 

اگر از یک شبکه اجتماعی استفاده می کنید، به راحتی می توانید وب سایت خود را بهینه سازی و بهبود دهید. نکات موجود در این فیلم آموزشی رایگان سئو را دنبال کنید تا بهترین تغییرات ممکن را در رتبه بندی وب سایت خود مشاهده کنید.

 

6 روش عالی برای ساخت لینک های خارجی

6 روش پیوند خارجی

 

گزارش

بک لینک EDU

پست مهمان

بک لینک کامنت

نشانه گذاری اجتماعی

بک لینک های انجمن

سه تکنیک حرفه ای برای پیوندهای خارجی

سه تخصص در ساخت لینک های خارجی

 

• نام تجاری را ذکر کنید

• از لینک های مختلف استفاده کنید

• نسبت پیوندهای دنبال کردن به پیوندهای لغو فالو را حفظ کنید

 

کنسول جستجو بهترین ابزار در سئو است

کنسول جستجو