سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو سایت در بلک فرایدی چگونه است

الگوریتم برت
گوگل برت

وقتی می خواهید موضوعی را در گوگل جستجو کنید، از زبان رسمی یا محاوره ای استفاده می کنید؟ در زندگی روزمره ما، تمام مکالمات ما به صورت مکالمه است و به همین دلیل است که گوگل الگوریتم Burt را ایجاد کرد تا ارتباط با مردم را آسان تر کند.

بنابراین، این الگوریتم باعث می‌شود گوگل زبان انسان را بفهمد و در تحلیل پرسش‌های کاربران دقت بیشتری داشته باشد. به همین دلیل است که گوگل از الگوریتم برت برای نشان دادن نتایج دقیق به شما استفاده می کند. توجه به این الگوریتم یکی دیگر از مواردی است که در آموزش سئو 0 تا 100 باید با آن آشنا باشید.

الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم مرغ مگس خوار

قبل از اجرای الگوریتم مرغ مگس خوار، سایت هایی با کلمات کلیدی خوب در نتایج گوگل رتبه خوبی کسب می کردند.

این امر کیفیت مقالات منتشر شده در سایت ها را بسیار کاهش می دهد و کاربر نمی تواند مقاله با کیفیتی پیدا کند و سایت هایی که به کیفیت محتوای خود اهمیت می دهند هرگز در گوگل به نتایج خوبی نخواهند رسید.

مرغ مگس خوار دست به کار شد تا وضعیت را کاملاً معکوس کند. سایت هایی که از کلمات کلیدی زیادی استفاده می کنند اکنون توسط گوگل جریمه می شوند و رتبه آنها کاهش می یابد. در مقابل، سایت هایی با کیفیت مقاله خوب رتبه خوبی در جستجوی گوگل دارند.

به همین دلیل می توان گفت امروزه تولید محتوا و سئو برای افزایش رتبه سایت بسیار ضروری است. در ادامه آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته، نحوه انتشار محتوای با کیفیت مبتنی بر سئو را بر اساس الگوریتم های گوگل توضیح خواهیم داد.

الگوریتم کبوتر
الگوریتم کبوتر

توجه به کلمات کلیدی و تولید محتوای صرفاً سئو از زمانی که الگوریتم کبوتر پا به دنیای الگوریتم های گوگل گذاشت، رواج پیدا کرد. این الگوریتم زمانی که کاربر کلمه ای را در سایت شما جستجو می کند کلمه کلیدی مرتبط را جستجو می کند و در صورت وجود چنین کلمه ای به گوگل اطلاع می دهد.

گوگل همچنین به دلیل وجود کلمات کلیدی مهم و پرکاربرد در سایت شما، رتبه شما را در نتایج افزایش می دهد.

الگوریتم گورخر
الگوریتم گورخر

این الگوریتم ساختار تمامی سایت‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک را بررسی می‌کند و سایت‌هایی را که بی‌کیفیت و بی‌ارزش می‌دانند از نتایج گوگل حذف می‌کند.

دلیل این امر جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری برخی سایت ها است. بنابراین پس از گذراندن دوره جامع آموزش سئو باید به نکاتی توجه کنید که هرگز در دام این الگوریتم وحشیانه نیفتید. یکی از این نکات این است که سایت شما یک نماد الکترونیکی است.

توجه به تجربه کاربری و رابط کاربری یکی دیگر از مسائل مهم الگوریتم خر است. به طور کلی بهترین کاری که می توانید برای مقابله با این الگوریتم انجام دهید این است که مشتری را راضی نگه دارید.

الگوریتم موبایل اول ایندکس
الگوریتم فهرست اول موبایل

در سال‌های اخیر همه ما برای تماشای سایت‌ها به سراغ لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های خود رفته‌ایم، و بعید است که یک سایت را از طریق تلفن باز کنیم. اما با پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی هایی که حتی از لپ تاپ هم توانایی بیشتری دارند، استفاده از تلفن همراه روز به روز افزایش یافته است.با این حال، سایت ها در این زمان یک مشکل داشتند و آن این بود که در تلفن های همراه ضعیف نمایش داده می شدند. برای حل این مشکل، گوگل الگوریتم Mobaile First Index را معرفی کرد. بنابراین سایت ها مجبور می شوند سایت خود را برای کاربران موبایل نیز طراحی کنند تا مردم برای بازدید از آنها دچار مشکل نشوند.

به طور کلی ریسپانسیو بودن سایت ها یکی از مهم ترین عواملی است که تمامی سئوکاران برای طراحی ریسپانسیو باید با آن آشنایی داشته باشند و با طراحان سایت ارتباط برقرار کنند.

چگونه در صفحه نتایج گوگل شماره یک باشیم؟
برای اینکه در صفحه نتایج گوگل رتبه یک شوید، باید سه مرحله را به صورت هدفمند و کاملا حرفه ای انجام دهید و آنها را به صورت حضوری انجام دهید.

سئو فنی
سئو صفحه
سئوی خارج از صفحه
در ادامه این صفحه هر سه مورد را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

تکنیک سئو چیست و شامل چه مواردی می شود؟
به تمام اقدامات انجام شده در سایت برای تسهیل ناوبری موتورهای جستجو و خزنده ها اشاره دارد. این بخش بیشتر در مورد توسعه دهندگان و کدنویسان سایت است که باید آنها را دنبال کنند. البته هر سئو باید در مورد هر قسمت اطلاعات لازم را داشته باشد تا بتواند با تیم توسعه سایت ارتباط برقرار کرده و از بروز مشکل جلوگیری کند. در زیر در مورد تکنیک سئو صحبت خواهیم کرد.

سئو و مزایای آن
سئو و مزایای آن

اگرچه بسیاری از سایت ها تمام نکات لازم برای تولید محتوا و لینک سازی را دارند، اما همچنان مورد پسند گوگل نیستند و در بین رقبا رتبه خوبی ندارند. یکی از مهم ترین عواملی که در چنین مواردی باید تحلیل کنید، تکنیک سئو است.

به طور کلی می توان گفت که در سئو تکنیکال مبنایی برای نتیجه گرفتن از سئو داخلی و خارجی ایجاد می کنیم. سئو به طور کلی با مسائل فنی سایت، کدهای برنامه نویسی، ربات ها و مشکلات موتورهای جستجو سروکار دارد.

امروزه سرعت سایت یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی از گوگل است که برای بالا بردن آن باید قوانین و استانداردهای فنی سئو را رعایت کنیم. بنابراین در دوره آموزش سئو 0 تا 100 با این مباحث آشنا خواهید شد.

افزایش سرعت سایت
افزایش سرعت سایت

اگر سرعت وب سایت مهم ترین موضوع در سئو نیست، مطمئنا یکی از مهم ترین موارد در حال حاضر است.

آمازون اعلام کرد که هر 100 میلی ثانیه تاخیر در بارگذاری سایت، فروش فروشگاه را یک درصد کاهش می دهد. حتما برای شما هم بارها پیش آمده است که برای خواندن یک مقاله تب های مختلف مرورگر را بخوانید و محتوای سایتی را بخوانید که سریعتر بارگذاری می شود.

بنابراین، سرعت پایین سایت نه تنها رتبه شما را در گوگل متزلزل می کند، بلکه می تواند کاربران شما را نیز کاهش دهد.

بهینه سازی کد سایت
بهینه سازی کد سایت

کد سایت یکی از مهم ترین مسائل برای افزایش سرعت سایت ها می باشد. موتور جستجوی گوگل سایت شما را با کدهایی که در آن نوشته اید ارزیابی می کند و در صورتی که این کدها نامنظم و بی کیفیت باشند قطعا با مشکلات مختلفی مواجه خواهید شد.مهمترین چیز این است که از نظر گوگل دور شوید. .

اما اگر برنامه نویسی سایت را بلد نیستید و سایت شما وردپرس است، می توانید از افزونه های مختلفی برای بهینه سازی کد سایت و بهبود سئوی آن استفاده کنید.

به طور کلی مبحث بهینه سازی کد یکی از مهمترین مباحث آموزش سئو از 0 تا 100 می باشد.

از کش یا Gzip استفاده کنید
یاد بگیرید که از کش یا gzip استفاده کنید

البته، شما قبلاً فایل های فشرده شده ای دارید تا حجم آنها کاهش یابد و بتوانید آن فایل ها را سریعتر برای دیگران ارسال کنید.

این کار همچنین می تواند برای کاهش اندازه صفحه سایت های با استفاده از Gzip انجام شود. معمولا زمانی که کاربر سایت شما را باز می کند، درخواست اطلاعات به سرور ارسال می شود و پس از دریافت درخواست سرور، فایل های سایت شروع به بارگذاری می کنند، اگر این اطلاعات را با Gzip کاهش دهید، صفحه برای کاربر سریعتر بارگذاری می شود.

فشرده سازی فایل های CSS و JS
آموزش سئو و افزایش سرعت سایت

یکی از مهم ترین کارهایی که در سئو برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت باید انجام دهیم فشرده سازی فایل های css و js است. سایت ها اغلب فایل های css و javascript زیادی دارند که باعث می شود صفحه دیر بارگذاری شود.

بنابراین، این فایل ها باید به طور کامل فشرده شده و به یک فایل css و یک فایل js تبدیل شوند تا سرعت لود صفحه افزایش یابد. این یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای افزایش سرعت سایت خود در آموزش سئو انجام دهید.

بهینه سازی فایل Robots.txt
آموزش سئو و بحث فایل robots.txt

خزنده های گوگل روبات هایی هستند که سایت را می خزند و اطلاعات آن را استخراج می کنند. به طور کلی، این خزنده ها هر بار که از یک سایت بازدید می کنند، مقدار مشخصی از اطلاعات سایت را تجزیه و تحلیل می کنند.

بنابراین، برای اینکه اطلاعات مهمتری در اختیار آنها قرار دهیم، بهتر است به خزنده ها اطلاع دهیم که چه محتوایی از سایت ما را مشاهده می کنند.

به این ترتیب محتوای مهم ما سریعتر در نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرد. برای تعیین مسیر خزنده های گوگل باید از فایل Robots.txt استفاده کنیم.

یک نقشه سایت ایجاد کنید
ایجاد نقشه سایت و تاثیر آن بر سئو

بسیاری از سایت ها با انتشار محتوایی که در صفحات گوگل نمایش داده نمی شوند یا به عبارتی غیر INDEX مشکل دارند. به همین دلیل زمان زیادی طول می کشد تا محتوای شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود.

اما اگر نقشه سایت داشته باشید، موتور جستجوی گوگل راحت‌تر با سایت ارتباط برقرار می‌کند و محتوای سایت را راحت‌تر ارزیابی و تحلیل می‌کند. توجه به ایجاد نقشه یکی از مهمترین مفاهیمی است که در دوره آموزشی جامع سئو باید پوشش داده شود.

اگر سایت وردپرسی دارید، ایجاد نقشه سایت کار سختی نیست و به سادگی با نصب قالب yoast seo قابل انجام است.

از داده های ساخت یافته استفاده کنید
استفاده از ساختارهای داده

داده های ساختاریافته به داده های ساختاری اطلاق می شود که به موتور جستجوی گوگل کمک می کند تا محتوای سایت را بهتر درک کند و با آن تعامل داشته باشد.

به نوعی می توان از داده های ساخت یافته برای طراحی محتوای سایت مطابق با استانداردهای گوگل استفاده کرد.طراحی صفحات بر اساس استانداردهای داده های ساخت یافته تاثیر بسزایی در بهبود رتبه سایت دارد و می تواند به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای سئو ارتقا یابد.

سایت واکنش گرا
سایت واکنش گرا

ریسپانسیو بودن سایت به این معنی است که این سایت بر روی لپ تاپ، تبلت، موبایل و ... قابل استفاده است. یعنی برای تمامی دستگاه های موجود طراحی شده است مانند

در سال های اخیر افراد بیشتری سایت ها را با تلفن همراه خود دنبال می کنند و به نوعی کاربران موبایل بسیار بیشتر از کاربرانی شده اند که با لپ تاپ و کامپیوتر سایت باز می کنند.

بنابراین بهتر است به طراحی رابط کاربری گوشی موبایل بیشتر توجه شود تا کاربر بتواند مدت بیشتری در سایت بماند و در نتیجه رتبه سایت در گوگل افزایش یابد.

سئو روی صفحه
آموزش سئو داخلی

ارسال بهترین و جالب ترین مطالب در سایت بدون اینکه کسی آن را ببیند چه حسی دارد؟ ناامیدی و خستگی ناشی از جای خالی تنها موفقیتی است که از انتشار محتوای بازدید نشده بدست می آورید.

سئوی داخلی چیزی است که شما را از ناامیدی دور می کند و با افزایش ترافیک پس از مدتی شما را خوشحال می کند. هر کاری که در سایت برای جذب مخاطب انجام می دهید مربوط به سئو داخلی است. ارسال پست های جذاب و جذاب، لینک های مختلف لینک دهنده صفحات سایت و ... از جمله کارهایی است که می توان برای سئو داخلی انجام داد. به طور کلی هرچه آموزش سئو داخلی را بهتر یاد بگیرید، خزنده های گوگل بیشتر شما را می بینند و به شما توجه می کنند. چه چیزی بهتر از این؟

عنوان و عنوان صفحه (Meta Tilte)
عنوان سئو و تاثیر آن بر سئو

عنوان صفحه در سئوی داخلی بسیار مهم است همچنین عنوان خوب مناسب برای کسب و کار شما در جذب مخاطب موثر است.

توصیه می شود کلمه کلیدی اصلی خود را در عنوان صفحه قرار دهید، زیرا کاربر پس از جستجوی عبارتی در گوگل، با متن آبی پررنگ مواجه می شود. این متن آبی عنوان صفحه شماست.

چند ترفند برای جذاب کردن عنوان وجود دارد، مانند استفاده از اعداد، قرار دادن کلمه کلیدی در ابتدای عنوان. به طور کلی راه حل های زیادی برای این موضوع وجود دارد که در آموزش های دیگر سئودو در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

توضیحات و توضیحات متا (توضیحات متا)
توضیحات متا

وقتی محتوایی را در گوگل جستجو می کنید، توضیحات متا و توضیحات متا در زیر عنوان آبی تیره ظاهر می شوند.

حتما برای شما هم پیش آمده است که قبل از ورود به سایت توضیحات متا را مطالعه کرده اید تا خلاصه محتوای آن را به دست آورید. هر چه این توضیحات واضح تر باشد و موضوع کلی صفحه بهتر باشد، احتمال اینکه صفحه را باز کنید بیشتر می شود.

با نوشتن متای خوب و جذاب، نرخ کلیک سایت روز به روز بهتر می شود. به همین دلیل یکی از موضوعات مهم در آموزش سئو 0 تا 100 توجه به توضیحات متا است.

صفحات و آدرس ها
آدرس صفحه

برخی از سایت ها نام های عجیب و غریبی را برای آدرس صفحات خود انتخاب می کنند که گاهی اوقات آنها را به یاد می آورند! به عنوان مثال یک سایت ایرانی را برای شما مثال می زنیم. سایت VARZESH3 یک سایت ایرانی است که اگر اهل فوتبال و ورزش هستید بارها به آن سر میزنید. با خواندن آدرس این سایت، حتی اگر هنوز وارد آن نشده باشید، می توانید حدس بزنید که محتوای آن چیست و نام آن برای مدت طولانی در خاطر می ماند.

عنوان
سرفصل ها و سرفصل ها در سئو

استفاده از سرفصل ها و سرفصل ها دو مزیت عمده برای محتوای سایت دارد. اول اینکه اهمیت بخش‌های مختلف محتوا توسط موتور جستجو از طریق ارسال‌ها قابل درک است.

دومین مزیت استفاده از هدرها ایجاد ساختاری منسجم و سازماندهی شده برای محتوای پست ها است.

اگر از تگ های عنوان به صورت استاندارد در محتوا استفاده کنیم، کاربر راحت تر با متن ارتباط برقرار می کند.

این نوع تگ برای سرفصل ها و سرفصل های صفحه استفاده می شود. تگ های عنوان به ترتیب زیر به 6 دسته تقسیم می شوند:

H1
H2
H3
H4
H5
H6
هر عنوان در صفحه سایت حاوی یکی از این 6 عنصر است.

H1 برای مهم ترین و مهم ترین موضوعات صفحه استفاده می شود و از این رو بیشتر برای عنوان صفحه از آن استفاده می کنیم. به طور کلی، تگ H1 برای موضوعات مهم و H6 برای موضوعات کم اهمیت استفاده می شود.

به عنوان مثال، بخش نتیجه محتوا معمولا بین تگ های H4 تا H6 قرار می گیرد.

کلمات کلیدی و پرس و جو
کلمات کلیدی و نقش آنها در سئو

اگر تمام کارهای سئو داخلی را انجام می دهید اما کلمه کلیدی برای محتوای سایت مشخص نمی کنید، تقریبا هیچ کاری انجام نداده اید! کلمه کلیدی یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسائلی است که باید بیش از هر چیزی از آموزش اولیه تا پیشرفته سئو به آن توجه کنید.

بسته به محتوای سایت خود، باید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید تا بفهمید کاربر شما بیشتر در گوگل چه کلماتی را جستجو می کند.

اکثر کلمات یا عباراتی که کاربران در گوگل جستجو می کنند، تعیین کننده کلمات کلیدی سایت هستند.

هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید، شروع به تولید محتوا بر اساس نیاز کاربر خواهید کرد و به مرور زمان افراد را برای خواندن این مقالات به سایت خود جذب خواهید کرد.

برای اطلاعات بیشتر و مطالب در مورد سئوی مرتبط با سایت می توانید به مقاله آموزش سئو محتوا مراجعه کنید. در این محتوا به طور خاص به موضوع سئوی محتوا پرداخته شده است.

تکنیک های حرفه ای برای بهبود سئو داخلی
تکنیک های بهینه سازی سئو داخلی

توجه به چند نکته و انجام آنها برای بهبود سئوی داخلی سایت موثر نیست. زیرا قطعا همه از این تکنیک ها برای بهبود سایت خود استفاده می کنند. بنابراین با انجام این موارد نه تنها از رقابت با سایر رقبا عقب خواهید ماند.

اما اکنون زمان سبقت گرفتن است. به طور کلی ترفندها و تکنیک های مختلفی برای سئو داخلی و خارجی وجود دارد که می توان از آنها برای تقویت سئوی خود استفاده کرد. با این حال، این تکنیک ها بسیار گسترده هستند و می توان گفت که پایانی ندارد. بیشتر این نکات را باید به صورت تجربی و آزمون و خطا به دست آورد.

اما برخی از این تکنیک ها قبلا امتحان شده اند و می توانید از آنها برای بهبود سئوی خود استفاده کنید.کلمه کلیدی در ابتدای عنوان
وجود کلمه کلیدی در ابتدای عنوان

هنگامی که خزنده های گوگل وارد سایت می شوند، ابتدا مهم ترین قسمت های سایت را جستجو می کنند. عنوان سایت و سایر عناوین مهم ترین قسمت های صفحه هستند.

به همین دلیل خزنده های گوگل ابتدا آنها را جستجو می کنند و اگر در ابتدای عنوان به کلمه کلیدی برخورد کنند، آن را یک سکه مثبت برای سایت شما در نظر می گیرند.

علاوه بر این وجود کلمه کلیدی در ابتدای عنوان برای کاربرانی که می خواهند سریعتر به محتوای مورد نظر خود برسند بسیار مهم است که باعث افزایش نرخ کلیک سایت می شود. به طور کلی اینکه در آموزش سئو از کدام عنوان استفاده کنیم که مقالات مفصلی در مورد آن در SEOEDU داریم یکی از مسائل پیچیده است.

چگالی کلمه کلیدی
چگالی کلمه کلیدی

وقتی به یک کلمه کلیدی برای صفحه خود فکر می کنید، گوگل باید بداند که آیا محتوایی که می نویسید با کلمه کلیدی مرتبط است یا خیر.

برای درک این موضوع، گوگل شروع به شمارش کلمات کلیدی در متن می کند و اگر آن عدد اندازه استاندارد بود، تکرار می کنم اندازه استاندارد بود، رتبه خوبی به آن می داد.

ارزش استاندارد به چه معناست؟ استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی کیفیت محتوا را پایین می آورد و گوگل به خوبی از این موضوع آگاه است، بنابراین نمی توانید با استفاده از کلمات کلیدی زیاد گوگل را فریب دهید.

استفاده کم از کلمات کلیدی نیز به گوگل این احساس را می دهد که محتوای سایت مرتبط با کلمات کلیدی نیست و به سایت امتیاز منفی می دهد. پس از کلمات کلیدی کافی در محتوا استفاده کنید و در استفاده از آنها خسیس و زیاده روی نکنید!

کلمه کلیدی در URL
کلمات کلیدی در آدرس صفحه

استفاده از کلمه کلیدی در URL یکی از مواردی است که می توان از آن برای بهبود سئو استفاده کرد.

این روش تاثیر خوبی بر سئو دارد و استفاده از آن شانس رسیدن به صفحه اول گوگل را افزایش می دهد.

اما به طور کلی می توان گفت که تولید محتوای باکیفیت مهمتر از آن است، اما اگر می توانید یک کلمه کلیدی در URL قرار دهید، چرا مطمئن نیستید.

کلمات LSI گوگل و Sajest در عناوین
کلمات Lsi

همانطور که گفته شد استفاده مکرر از کلمات کلیدی باعث کاهش ارزش و کیفیت محتوا می شود که نه برای کاربر و نه برای گوگل خوب نیست. چگونه می توانید محتوای خود را سازنده تر کنید؟

کلمات lsi می توانند به نوعی با کلمات کلیدی مترادف شوند.

به جای تکرار مداوم یک کلمه در متن، می توانید از این کلمات استفاده کنید.

به طور کلی وجود کلمات lsi باعث افزایش ارزش محتوا برای گوگل می شود که به نوبه خود باعث افزایش رتبه سایت می شود. به طور کلی، آموزش سئو ابزارهای مختلفی برای یافتن مترادف ها دارد، اما توصیه ها یا پیشنهادات گوگل ممکن است بهترین ابزار باشد.

برای یافتن کلمات lsi، می توانید کلمه کلیدی اصلی خود را در گوگل جستجو کنید. در پایین صفحه 10 کلمه کلیدی مرتبط با صفحه پیدا خواهید کرد و می توانید از آنها برای غنی سازی و غنی سازی محتوای خود استفاده کنید.

سئو خارج از صفحه
آموزش سئو خارجی و سئو

برای ارزیابی اعتبار و ارزش یک فرد، آنچه را که اطرافیان در مورد رجب می گویند را در نظر می گیریم و همچنین توجه می کنیم که او از نظر دوری و اطرافیانش چه جور آدمی است.گوگل همچنین برای مردم کار می کند تا اعتبار یک سایت مشابه را درک کنند. گوگل آن را می خزد تا ببیند سایت های دیگر در مورد سایت شما چه می گویند و بر اساس آن رتبه شما را در صفحات گوگل بهتر یا بدتر می کند. در سئوی خارجی چه کار می کنیم؟

تمام تلاش ما ساخت لینک، نظر دادن و…

لینک خارجی چیست؟
لینک خارجی چیست؟

پیوند خارجی یا بک لینک لینکی است که ما در سایت های خارج از خود قرار می دهیم تا اعتبار و ارزش خود را برای گوگل افزایش دهیم. علاوه بر این، با لینک سازی خارجی می توانیم کاربران را از سایت های دیگر به سایت خود بیاوریم و در نتیجه مخاطب هدف خود را افزایش دهیم.

به طور کلی با ایجاد لینک های خارجی باید تا حد امکان لینک صفحات سایت را در سایت های مختلف قرار دهیم تا خزنده های گوگل راحتتر ما را پیدا کرده و بشناسند.

بهترین زمان برای سئو خارجی و لینک سازی خارجی
بهترین زمان برای لینک دادن

شروع کار با سئوی داخلی زمان شروع مشخص است، زمانی که کار طراحی سایت به پایان رسید باید سئوی داخلی را شروع کنید.

اما سئو خارجی استراتژی های متفاوتی دارد. به طور کلی برای یافتن مخاطب و کاربران زیادی از سئوی خارجی، ابتدا باید سئوی داخلی خود را به حد مطلوب برسانید و همچنین سایت شما دارای محتوای غنی و پربار باشد.

البته برخی از افراد همزمان با سئو داخلی سئوی خارجی را تبلیغ می کنند و این موضوع را در مورد نام برند و لینک بیلدینگ خارجی برای صفحه اصلی راه اندازی می کنند.

برای آن به یک صفحه اصلی خوب و کارآمد نیاز دارید. اما به طور کلی از آموزش مقدماتی تا پیشرفته سئو به طور کلی توصیه می شود از ماه دوم شروع به ساخت لینک های خارجی کنید.

مزایا و نکات برجسته پیوند خارجی
مزایای پیوند خارجی

راه های زیادی برای انجام سئو خارجی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب متفاوتی دارند.

به همین دلیل در آموزش سئو از 0 تا 100 باید با مزایا و معایب این روش ها آشنا باشید تا کارهایی که به سایت آسیب می زند انجام ندهید. به طور کلی با استفاده از مزایای سئو خارجی می توانید رتبه خوبی در گوگل کسب کنید.

برای بهره مندی از تمامی مزایای سئو خارجی باید به چند نکته توجه کرد که در ادامه می توانید مهمترین آنها را مشاهده کنید.

.